Programmacommissie

Op 7 november 2017 zullen we je opnieuw een praktische kijk bieden in digitale transformatie processen. Wat werkt, en ook: wat werkt niet? Met als doel jou te laten zien hoe jij deze tips kan laten werken voor jou. En al dat, samen met vakgenoten vanuit de diverse disciplines: adverteerders, uitgevers, mediabureaus, technologiepartijen en creatieven. De programmacommissie waarborgt daarmee de IAB pijlers: Inspire, Educate, Regulate & Connect

Terug naar de homepage

Programmacommissie HTMIW'17

Jolien Siemerink

Marketing communicatiemanager IAB Nederland

Thomas van Vessem

Manager Corporate Marketing bij de Persgroep

spreker.Naam

spreker.Subtitel

HTMIW '16 - Annic van Wonderen

Een kijkje achter de schermen in de wondere wereld van vloggen en influencers.

HTMIW '16 - Vliegende microfoon

De ‘catchbox’ vloog de hele dag over de ruim 250 toegestroomde hoofden.

HTMIW '16 - Marnick Vandebroek

Up-tempo presentatie - 20spm (slides per minuut) - met een Vlaams accent. Marnick nam ons mee in de wereld van PepsiCo maar ook ver daarbuiten.

HTMIW '16 - Igor Beuker

Trendwatcher, professioneel spreker en voor How To Make It Work 2016 de moderator die alle touwtjes aan elkaar knoopte, presentaties ondersteunde met eigen ervaringen en de 'catchbox' met buitenaardse precisie op alle plekken in de zaal wist te werpen.

HTMIW'16 - Tom Morton

Wat is het magische getal?

HTMIW'16 - Breakout ruimtes

In deze foto: presentatie Handboek Online Video